Friday, May 30, 2008

Ανοιξη 2008

Το καλοκαίρι ήρθε, για την Αθήνα δεν είναι η καλύτερη εποχή για παρατήρηση πουλιών.
Ενας μικρός προσωπικός απολογισμός για την Άνοιξη που έφυγε.

Ξεκινώ από τις αποτυχίες μου
1. Γκισάρι Αν και πολύ κοινό είδος δεν έχω καταφέρει να το φωτογραφίσω

2.Αιγαιοτσιροβάκος Κοινό είδος για την Αθήνα δεν έχω καταφέρει να το φωτογραφίσω.

3.Χαλκόκοτα Αυτή ούτε να την παρατηρήσω δεν μπόρεσα


Συνεχίζω με τις επιτυχίες


1. Ξανθοκεφαλάς Με το Μιχάλη 23/3/2008 ήμασταν οι πρώτοι που τον παρατηρήσαμε (για το 2008) στο Σχινιά.
(αποτυχία οι φωτογραφίες , που δεν μπόρεσαν να ''σταθούν'' φυσικά σε έντυπη, αλλά ακόμη και σε ηλεκτρονική έκδοση ΕΑΟΠ)

(όλες οι φωτογραφίες που ανεβαίνουν σ' αυτό το blog είναι χωρίς κάποια επεξεργασία εκτός από το αναγκαστικό crop)
Κάποιες απόψεις μου μεταξύ φωτογραφίας και εικόνας μπορείτε να δείτε εδώ
http://users.att.sch.gr/gpapagia/globalsch-autosch/iware/?D=a8bbb204cc109004235ae1896159ba20

2. Άρτεμης Αν και κοινό είδος το χάρηκα.


3. Μύχος Κοινό κι αυτό αλλά εγώ χάρηκα περισσότερο τη διάρκεια της παρατήρησης.


Καλό καλοκαίρι με υγεία και καλές παρατηρήσεις.

1 comment:

Odysseas said...

Γιώργο,καταχώρησε μια επιτυχία ακόμη: "Κάθε φορά που καταφέρνεις και βρίσκεσαι στο πεδίο!"